אביזרים לטאבון – כל האיבזור שאתם צריכים

כולם אוהבים מאפה טוב ומפנק. קרואסון רך, פוקצ'ה טעימה או פיצה קריספית ומפנקת. אין אחד או אחת שיכחישו שריח מאפיה ובצק טרי שיוצא מהתנור הוא ריח מחבק, ממיס את הלב ומכרבל. ריחות מאפיה של בצק טרי ורך שהרגע סיים להיאפות בתוך טאבון הוא ריח של חיבוק, וכולם אוהבים את החיבוק הזה. אם אתם אוהבים את החיבוק הזה ומייחלים לו בתוך ביתכם, אתם בהחלט יכולים לעשות זאת ברכישת טאבון וברכישה של אביזרים לטאבון ולקבל את החיבוק המכרבל ממש בתוך המטבח הביתי שלכם, ומיד גם תגלו איך. 

אביזרים לטאבון – מתאימים לכל בית

מזל טוב! בשעה טוב רכשתם טאבון ביתי וכעת אתם כבר יכולים להגשים את החלום המתוק אותו רציתם כבר זמן כה רב. רכישה של טאבון מחייבת התאמה אישית והתייעצות, וככל שתקפידו על רכישה מושכלת ומקצועית גם תבינו שרכישה של טאבון בלבד היא לאו דווקא מתאימה. עליכם לרכוש גם כלים לטאבון המאפשרים לכם להוציא באמת מאפים איכותיים וברמה גבוהה. עם הציוד הנכון תוכלו להפוך את הבית למאפיית הבוטיק שתמיד רצים.

מהרגע שרכשתם את הטאבון עצמו וגם אביזרים לטאבון ועד לרגע שבו אתם מכינים את המאפים ישנו זמן התארגנות חשוב ומשמעותי. בין אם אתם כבר מתארגנים על ציוד לטאבון יש לבחור אותו בקפידה על מנת שזה באמת יהפוך את החוויה לטובה יותר.

ציוד נלווה לטאבון הוא עולם שלם, לא מדובר בכף כלשהי בלבד, או במערוך אלא במוצרים מקצועיים ואיכותיים שלא רק משנים לכם את מראה המוצר, אלא גם את האווריריות ואת הטעם שלו. אם אתם כבר רוכשים טאבון איכותי, אין באמת סיבה שלא להשקיע בציוד מתאים, כמובן רצוי בהמלצות מקצועיות רלוונטיות.

אבזור נכון ומתאים המותאם ברמה האישית על ידי אנשי המקצוע יביא לכך שהתוצאות תהיינה מושלמות. טאבון הוא בהחלט מוצר איכותי, אך כאשר הוא נרכש יחד עם הציוד המתאים הוא פשוט מושלם.

אביזרים לטאבון – עולם האפייה לרגליכם

  • לבני שמוט
  • אבני שמוט הן אבנים חסינות אש ומעוצבות בגווני אדמדם צהוב, כתום וחום. זוהי לא אבן באופן הטבעי של אבן אלא אבן סינטטית הנדמית ללבנים. היא עמידה מאד לחום ומתאימה לטמפרטורה של עד 1500 מעלות. כמו כן, לאבן יש יכולת לאגו את החום והיא משמשת גם ברמה השימושית כאיכותית וגבוהה מאד, וגם ברמה האסתטית מבחינת העיצוב כאיכותית. היא מתאימה מאד לטאבון ולמוצרים נוספים בהם משתמשים במעלות חום גבוהות במיוחד.

  • כפפות עמידות חום
  • כפפות אלו הם מצרך חובה בכל מטבח ללא שום קשר לטאבון או לא. כפפות אלו עמידות מול חום המגיע אף ל500 מעלות וישנן אלו העמידות בחום של מעל ל800 מעלות. בחרו בקפידה ובהתאמה אישית.

  • מרדה
  • מרדה לטאבון הוא ציוד מחייב להכנת פיצות, פוקצ'ות וכל שאר מאפי בצקים. המרדה מאפשר לכם להפוך את הבצק ולטפל בו כמו בכל מאפיית בוטיק. יש לוודא שהמרדה מחורר לצורך טיפול באדים ושהקמח מקבל את המקום להתנדף. 

  • מחבת ברזל
  • מחבת העשויה ברזל יצוק מאפשרת לכם להשתמש בטאבון שרכשתם לעוד שימושים שהם לאו דווקא בצקים. בשרים, דגים, או כל דבר אחר שמתחשק לכם להכין בתוך הטאבון ולקבל את הארומה הייחודית של הטאבון. 

  • מדחום
  • מדחום לייזר הוא המוצר המדויק ביותר שיכול לסייע לכם בוויסות החום בטאבון. חשוב שיהיה אינפרא אדום למדחום, וודאו זאת. 

  • אבן אפייה
  • אבן אפייה לפיצה היא ממש כמו אבן שמוט, עמידה בפני חום גבוה מאד, אוגרת בתוכה את הטמפרטורות הגובות ומביאה לתוצאות איכותיות, אווריריות, וקריספיות במידה. בזכותה פיצה תצא כמו שפיצה צריכה להיות.

    איך יודעים ממי לקנות?

    רכישה של טאבון לא שונה מרכישה של כל מוצר אחר שאתם רוכשים למטבח או לבית. עליכם להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים, לקבל את ההתאמה האישית הרלוונטית ולבדוק היטב את גודל הטאבון כמובן.

    בדקו את כל הפרמטרים ודאגו לקבל הוראות תחזוקה והדרכה מלאים. תוכלו לקבל חוות דעת וביקורות, המלצות ושאר ירקות מאנשים עליהם אתם סומכים וגם מפלטפורמות דיגיטליות. אך תחושת הבטן שלכם היא זו שבאמת תקבע.

    חברה מקצועית בעלת ניסיון, וותק, וכמובן שירות אדיב וסבלני תדע להעניק לכם את הליווי האישי הטוב ביותר לצד מקצועיות ברמה גבוהה שלא תשאיר מקום לספק שאתם בידיים הטובות ביותר.

    חברת carne kamado היא מהמובילות בתחום מעשנות בשר ומספקת למענכם את המוצרים האיכותיים ביותר לצליית בשר ועישון בשר. הציוד המקצועי הוא מהמתקדמים בישראל וברכישתו תקבלו שירות אמין, סבלני ומכיל. אחריות, תפעול מקצועי ברמה גבוהה וליווי מקצועי מהרגע הראשון. 

    אביזרים לטאבון – שאלות ותשובות

    מאיפה מתחילים לבחור את הטאבון הנכון?

    ללא ספק רכישה של אביזרים לטאבון וכמובן גם הטאבון עצמו היא לא רכישה של חולצה או סט איפור. מדובר ברכישה משמעותית ועל כן חשוב שתהיה לכם הליווי הטוב ביותר. הציוד חייב להיות מחומרי הגלם הטובים ביותר, העמידים ביותר וכמובן בתחזוקה מלאה ואיכותית. זה הזמן לקבל המלצות על אנשי מקצוע המתמחים בנושא זה ולפעול בהתאם להתאמה אישית שלהם. 

    האם קל להשתמש בציוד נלווה לטאבון?

    גם כאשר מדובר על אביזרים לטאבון חשוב מאוד לקבל הדרכה מכוונת ומסודרת על הציוד. לדאוג לתחזוקה הנכונה, ולקבל את המענה לכל שאלה ותהייה. דאגו שאנשי המקצוע יסבירו לכם על כל פרט ופרט החל מתחזוקה וניקיון ועד לשימוש במוצרים.