מטבח חוץ מתצוגה - איכות ברמה גבוהה

אם אתם מרגישים שהגינה שלכם, החצר או הגג לא מספיק שימושיים אחרי שעבדתם כל כך קשה כדי שתוכלו בכל זאת להחזיק בית עם מתחם חיצוני פרטי, יש לכך פתרון שהפך להיות מאד מבוקש לאחרונה. התקנת מטבחי חוץ. בין אם זהו מטבח חוץ מתצוגה ובין אם מטבח חוץ שקניתם הישר מהניילונים, השדרוג הספציפי הזה יהפוך את המתחם החיצוני של הבית שלכם לפנינת הבית. יש לכך מספר סיבות, ומיד גם תבינו אילו. 

מטבח חוץ מתצוגה – זה משתלם

לרוב כשאנחנו שומעים על רכישה של מטבח מתצוגה אנחנו חושבים שמדובר במטבחים פחות איכותיים, אך לא כך הדבר במקרה זה.

כשאנחנו מתכננים רכישה של מטבחי חוץ יוקרתיים גם מטבח חוץ מתצוגה הוא בהחלט אופציה. השאלה הגדולה ביותר בנושא של מטבחי חוץ היא להבין מה באמת המטבח כולל.

בגלל שיש מבחר כל כך רחב של מטבחי חוץ, חשוב למקד גם מה אתם מחפשים במטבח שלכם ומה תרצו שהוא יכיל בתוכו.

אם אתם מחפשים מטבח שיהיה בו גריל מובנה, חשוב לדעת האם הגריל הוא על גז או על פחמים. אם אתם מעוניינים במטבח שאפשר גם יהיה לשטוף בו את הכלים אז חשוב שיהיה בו כיור שיהיה נוח ושימושי.

בנוסף להכל, הכי חשוב להתאים אותו ברמה האישית אל הגינה בו הוא ממוקם מבחינת גודל, ובהתאם לכך גם מבחינת קירוי מתאים.

זה נכון, מטבחי חוץ למרפסת ובכלל לכל מתחם חיצוני עשויים מחומרי גלם מתאימים לשינויי מזג האוויר. יחד עם זאת, חשוב בכל זאת לשמור על איכותם.

בגלל שיש כל כך הרבה חברות דגמים וסגנונות חשוב לבחור היטב את המטבח שאתם רוכשים, וגם חשוב לבחור את אנשי המקצוע מהם אתם קונים את המטבח. בצעו סקר שוק נרחב הכולל גם בדיקת אחריות, חומרי הגלם, המקצועיות בהתקנה, וכמובן הצעות המחיר הרלוונטיות.

הפרטים הללו רלוונטיים כמובן גם עבור מטבח חוץ מתצוגה זה או אחר, ויש גם לבדוק האם המחיר כולל את ההובלה ואת ההתקנה.

על מנת שתוכלו באמת לבחור את אותו מטבח חוץ בין אם מטבח חוץ מתצוגה ובין אם לא כראוי, חשוב לעשות כמה צעדים משמעותיים שיסייעו לכם בכך. 

מטבח חוץ מתצוגה – איך בוחרים אותו?

  • סקר שוק נרחב
  • בסופו של דבר אתם מעוניינים לרכוש מוצר איכותי שמתאים לכם מכל הבחינות. ולכן חשוב לבצע סקר מחירים מתאים לא רק עבור המחיר, אלא פשוט גם עבור מה אתם מקבלים מבחינת המחיר. מטבחי חוץ מודולרים למשל יהיו שונים באופן משמעותי מבחינת המחיר מאשר מטבחי חוץ רגילים. וכך או כך, לא משנה מה אתם בוחרים - חשוב שמטבח החוץ שאתם בוחרים יהיה מחומרי גלם איכותיים, יעמוד בתנאי לחות בין חום לקור והכי חשוב, ישרת את כל המטרות שלכם מהרגע הראשון. 

  • התאמה מלאה
  • העובדה שהמטבח נמצא מחוץ לבית ובמתחם החיצוני של הבית לא אומרת שאין צורך להתאימו לעיצוב הכללי. חשוב לשים לב לעיצוב המתחם החיצוני ולהתאימו בהתאם לכך מבחינת אבזור, צבעים, וגם פונקציונליות. 

  • תכנון נכון יביא לתוצאות מושלמות
  • לא אחת אנחנו שומעים על אנשים שרוכשים מטבח אותו הם מתאימים לעצמם ברמה האישית. אם גם אתם חושבים מטבח חוץ בניה עצמית בהחלט תגרום לכם להתאמה יותר אישית מאשר מטבחי חוץ רגילים. תכנון מתאים יביא להקמת מטבח פונקציונלי ברמה גבוהה וגם אסתטי לצד כל זאת כי המטרה היא, בסופו של דבר, להביא ליעילות המתחם החיצוני ולא לרכוש עוד מוצר נוי. 

  • רשימת ציוד מדויקת תסייע ברכישה נכונה
  • בגלל שמדובר במטבח חוץ, רשימת ציוד חשוב שתהיה מחומרי גלם מתאימים אל שטח חוץ. לא אחת אנחנו שומעים על מטבח חוץ מתצוגה מאובזר היטב ולכן הוא אפקטיבי בדיוק כמו מטבח חוץ שאינו מתצוגה. לכן הכל באמת תלוי ברשימת הציוד שלכם. תנורים, טאבונים, מעשנות, מקררים, כיורים ומקפיאים. לכל אלו יש משמעות רבה לעיצוב המטבח ברמה הפונקציונלית וחשוב להשקיע. 

  • אל תתפשרו על איכות
  • בחירת החומרים חייבת להיות חכמה ומותאמת. על המטבח להיות עשוי מחומרים איכותיים, עמידים, וכאלו המסוגלים להתמודד עם לחות, רטיבות, חום קיצוני ושינויים תכופים של מזג האוויר. בנוסף לכך יש לבחור בחומרים להם יש תחזוקה נוחה וניקוי קל על מנת שלא באמת תצטרכו להתעסק יותר מדי בתחזוקה מאסיבית.

    חברת CARNE KAMADO היא מהמובילות בתחום המטבחים ומספקת למענכם המוצרים האיכותיים ביותר לבניית מטבחי חוץ ומטבחי פנים איכותיים וברמה גבוהה. החברה מספקת  שירות אמין, סבלני ומכיל. אחריות, תפעול מקצועי ברמה גבוהה וליווי מקצועי מהרגע הראשון. 

    מטבח חוץ מתצוגה – שאלות ותשובות

    איזה חומר גלם הכי מתאים?

    המטבח המבוקש ביותר הוא מטבח חוץ מאלומיניום וזאת בשל העמידות של חומר הגלם. נירוסטה מתאים למגוון של מטבחי חוץ וגם מטבחי פנים. העיצוב שלו אסתטי בקו נקי, והוא עמיד בפני כל שינויי מזג האוויר.

    האם מטבח חוץ קטן או גדול? מה עדיף?

    גודלו של מטבח החוץ בין אם זהו מטבח חוץ מתצוגה ובין אם לא תלוי בגודל המתחם החיצוני בו אתם מתקינים אותו. בדקו היטב את גודל המתחם, ומשם תחליטו על גודל המטבח.