מטבחי חוץ מאלומיניום - כל מה שצריך לדעת

השנים האחרונות הביאו את מטבחי החוץ למודעות גבוהה, לא רק בגלל ארוחות ברביקיו. אלא פשוט בגלל שבישול בחוץ הפך להיות יותר טרנדי. אף אחד היום לא צריך להיות שף של מסעדת מישלן כדי להתקין מטבח חוץ. וכאשר אתם מחפשים מטבחי חוץ מאלומיניום הוא חומר הגלם האיכותי ביותר עבורכם. חשוב להכיר את כל התכונות, ולבצע התאמה אישית ברמה גבוהה. מיד תגלו את כל הסודות על מטבחי החוץ מאלומיניום. 

מטבחי חוץ מאלומיניום – למה לכם בכלל מטבח חוץ?

מטבח חוץ מתאים לגינות, חצרות, וגגות. כמו כן, לדירות פנטהאוז ובתים פרטיים. המטבח מצריך מקום קבוע לכל המעוניינים לשלב את האהבה הקולינרית עם הטבע הביתי והפרטי שלהם. 

מטבחי חוץ למרפסת או לגינה יכולים לשלב תנור, ארונות ומדפים, מקרר, כיורים וכל מה שבעצם אנחנו רוצים על מנת שתהיה לנו אווירה קולינרית אמיתית במתחם החיצוני של הבית שלנו. 

בזמן שמטבח פנים מספק חוויה אינטימית משפחתית, מטבחי חוץ מודולרים או רגילים אפילו כאשר אנחנו בטבע הפסטורלי דברים נראים ומרגישים מעט אחרת. 

היות וגם ברמת האדריכלות והעיצוב יש שוני בין שני המטבחים חשוב לדעת שתכנון של מטבח פנים הוא למעשה תכנון של חלל קבוע המשתלב באופן מחובר לכל הבית. בזמן שתכנון של מטבח חוץ חייב לשלב פונקציונליות גבוהה וחומרי גלם עמידים שיחזיקו מעמד במגוון של סיטואציות ושינויי מזג אוויר קיצוניים. 

מטבחי חוץ מאלומיניום – מה הכי חשוב לדעת?

לתשתית של תכנון מטבחי חוץ מאלומיניום יש חשיבות מאוד גבוהה. חשוב לדעת היכן אתם מקימים את המטבח ברמה הפורמלית. חשוב שמיקום המטבח לא יהיה קרוב מדי לאזור האירוח אך גם שלא יהיה רחוק מדי עבור מי שמתפעל את המטבח. כמו גם, חשוב שיהיה נגיש וקרוב להגשה ובקשר עין עם האורחים ובני הבית. 

מבחינת התאורה חשוב מאוד להקפיד שהמקום שבו המטבח נמצא יהיה צל בימי הקיץ החמים. ויהיה אור בימי החורף, ובשעון החשוכות יותר. תשתית חשמל איכותית תהיה פתרון נהדר לסיטואציה זו. 

תאורה גם באזור הצלייה יכולה בהחלט לסייע, ותאורה לעיצוב ולתחושה פסטורלית, כפרית ומחבקת תועיל לכם. 

מטבחי חוץ משלבים גם שקעי שירות לכיריים חשמליים ולמקרר. אך שימו לב שעבורם חשוב שתהיה לכם מערכת חשמל תומכת יותר. שלבו כמה שקעים ליד משטחי העבודה. כך תוכלו להפעיל גם מיחם למים חמים, מאווררים שולחניים או מערכות מוזיקה. 

דאגו לנקודות גז אם אתם יודעים שאתם הולכים לבשל ממש בכיריים או בגריל גז. חברו את תשתיות הגז לתשתית הגז הביתית ואם יש לכם בלון גז ייעודי למטבח, בצעו התקנה אך ורק על ידי חברה המוסמכת לכך על פי תו התקן הישראלי ובתקנים המחמירים ביותר. 

כמו כן, חשוב לדאוג לנקודת מים בה תוכלו לשלב כיור וברז חיצוני. הצעד הזה יסייע לכם שלא להיסחב אל תוך המטבח הביתי עם כלים או מוצרים לשטיפה. זהו השלב שבו חשוב להבין כי מאלומיניום הוא חומר הגלם האיכותי ביותר לכך. מטבחי חוץ יוקרתיים במגוון של סגנונות ועיצובים כבר יודעים שחשוב שהחומרים מהם הכיור והברזים יהיו עשויים הם חייבים להיות מותאמים לשינויי מזג האוויר.

למה מטבח מאלומיניום?

מטבחים בכלל ומטבחי חוץ בפרט מאלומיניום הם מאוד מבוקשים גם בבית וגם בבתי עסק העוסקים בקולינריה. יש להם פרקטיות גבוהה, נוחות ונגישות שאין במטבחים אחרים. 

אם אנחנו מדברים אך ורק על מטבחי חוץ מאלומיניום הוא הכי מתאים למטבח חוץ, ומטבחי גינות. בין אם זהו מטבח חוץ מתצוגה ובין אם לא, מטבח מאלומיניום הוא זול יותר משמעותית מחומרי הגלם האחרים. הוא משתלב נהדר עם חומרים אחרים כמו אלומיניום או עץ והוא תמיד נראה נקי ונעים לעין. 

מטבחי אלומיניום עמידים בפני שינויי מזג אוויר קיצוניים של חום וקור, לא מחלידים בזמן ממושך בחוץ ומתנקים באופן מהיר, יעיל וללא שום מאמץ מיותר. 

כשאתם מזמינים מטבח מאלומיניום חשוב לקחת בחשבון את גודל המיקום בו המטבח יותקן. כשחושבים על מטבחי חוץ מאלומיניום מביאים פרקטיקה ונוחות וחשוב להתאים את המטבחים היטב וברמה האישית למיקום ולסגנון. מבחינת גימור, יש לשים לב שגימור הוא אלמנט חשוב ברמה העיצובית. אך גם כאן, מדובר על טעם אישי ולכן לא כל גימור יתאים. 

למטבחי אלומיניום יש גם מוצרים נלווים ומשלימים שתוכלו בעזרתם להפוך את מראה המטבח למושלם. כיור מאלומיניום, ברז מאלומיניום, שולחן אלומיניום, ארונית וארונות. מגירות, מנגל. תעלות ניקוז ועוד. 

חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר להתקנה ולרכישה מהם. וזאת על מנת שתוכלו לקבל באמת את המענה המלא והליווי המקצועי הטוב ביותר.

חברת carne kamado היא מהמובילות בתחום המטבחים ומספקת למענכם המוצרים האיכותיים ביותר לבניית מטבחי חוץ ומטבחי פנים איכותיים וברמה גבוהה. החברה מספקת  שירות אמין, סבלני ומכיל. אחריות, תפעול מקצועי ברמה גבוהה וליווי מקצועי מהרגע הראשון. 

מטבחי חוץ מאלומיניום – שאלות ותשובות

האם המטבח מתאים לכל מתחם חיצוני?

חשוב לבחון היטב את המתחמים החיצוניים בהם אתם מתקינים את המטבח. בין אם זהו מטבח חוץ בניה עצמית ובין אם זהו מטבח שמתקינים לכם אנשי מקצוע.

מה כוללת האחריות על מטבחי אלומיניום?

אחריות על מטבחי חוץ מאלומיניום היא מאד משתנה. תלוי סוג המטבח, תלוי היכן מותקן, וכמובן גם תלוי החברה ממנה רכשתם ומתקינה לכם. חשוב לבדוק עם אנשי המקצוע את הנושא לעומק.