מטבח חוץ בניה עצמית – עולם חדש של מטבחים

בשנים האחרונות עלה הביקוש עבור מטבחי חוץ בצורה משמעותית במיוחד. וכך לא מעט אנשים מוצאים את עצמם חולמים על מטבח חוץ בניה עצמית או מטבח חוץ קנוי ומוכן כבר מראש. הצורך לכך הוא מתחמים חיצוניים שאין בהם שימוש, או שיש בהם שימוש רב והנגישות אל האוכל אינה מתאימה נוחה או גמישה. כך מטבח חוץ למעשה מביא איתו נגישות נוחה, פונקציונליות ואף תחזוקה שאינה מאסיבית מדי והופך את המתחם החיצוני שלה בית למרכז הבית, ובצדק. כיף לארח, להתארח, או סתם להיות בחוץ לזמן איכות, כי יש מטבח, ואפשר.

מטבח חוץ בניה עצמית – מאיפה מתחילים?

הצעד הראשון שלכם הוא למעשה לבחור מטבח, או לפחות חברה מקצועית ממנה אתם רוכשים את המטבח. בין אם זהו מטבח חוץ בניה עצמית ובין אם לא חשוב לבחור חברה מקצועית בעלת מוניטין גבוה ואיכותי. 

לא כל חברה שמוכרת מטבחים יכולה למכור לכם גם מטבחי חוץ יוקרתיים ובהתאמה מלאה ועל כן, עליכם לבצע סקר שוק נרחב בתחום. 

ראשית בחנו דגמים שמעניינים אתכם, האם ראיתם אצל השכנים מטבח יפה, או בתערוכה או יריד כלשהו? או אולי דפדפתם בקטלוג מעניין? הדבר החשוב הוא כן לקבל השראה אבל להכניס את הטאצ' האישי שלכם. כאן בדיוק נכנס לתמונה נושא הבניה העצמית, דרכו תוכלו גם להוזיל עלויות התקנה וגם לרכוש מטבח בהתאמה אישית ומלאה. 

כמובן שגם אם אתם רוכשים מטבח חוץ בהזמנה אישית תוכלו לעשות זאת בהתאמה מלאה, אך עיצובים אישיים בהזמנה אישית עלולים גם לקחת יותר זמן, וגם לייקר משמעותית את ההזמנה. 

הפרמטרים החשובים שעליכם לשים לב אליהם עיצוב המטבח בהתאם לעיצוב המתחם הכללי והבית, הצללה רלוונטית במידת הצורך או אם המטבח כבר מותקן במקום עם הצללה. וכמובן הכי חשוב, חומרי הגלם. 

מטבחי חוץ המתאימים למתחם חיצוני הם לרוב מטבחי חוץ מאלומיניום היות וזהו חומר גלם איכותי המתאים לשינויי מזג האוויר ברמה משמעותית, ובכלל לחום, קור, רטיבות ולחות. 

גם מבחינת התחזוקה, מטבחים אלו אינם מצריכים תחזוקה מאסיבית מדי אלא ניקיון כללי ודי פשוט והם מעניקים גם מראה אסתטי, בקו נקי, קלאסי שמתאים כמעט לכל מתחם חיצוני ולכל עיצוב זה או אחר שתבחרו. 

בחירת אנשי מקצוע הנכונים יגרום לכם לבחור במטבח המתאים ביותר לכם, ובכך להגיע לתוצאות שהן גם שימושיות מאד, וגם אסתטיות בעיצוב מתאים. 

מטבח חוץ בניה עצמית – שלושה פרמטרים שחשוב לתת עליהם דגש

גם רכישה של מטבח חוץ בניה עצמית מצריכה חשיבה מדויקת וממוקדת, בעיקר בשל ההתאמה האישית. מטבחי חוץ מודולרים בבניה עצמית מאפשרים לכם גם להחליט את התקציב לצד העיצוב, ויש בכך יתרונות רבים. אך כן חשוב לשים לב למספר פרמטרים חשובים:

  • התאמה אישית מוחלטת
  • כשחושבים על התאמה אישית ללא ספק מטבח חוץ בניה עצמית והתאמת הצרכים והמידות הוא הפתרון. אתם בוחרים את החומרים למטבח, אתם משלבים את המוצרים הנלווים ואת מחליטים בדיוק איזה דלתות יהיו, אלו ידיות, מהו שילוב הצבעים וכמה המטבח גדול או קטן. זוהי אולי עבודה קשה יותר, אך בהחלט משתלמת.

  • שילוב דגמים מוכנים
  • התייעצות עם אנשי מקצוע, מעצבי פנים בתחום ובכלל המתקינים יכולה להביא לתובנות לשילוב של דגמים מוכנים יחד עם המטבח שאותו אתם בונים בעצמכם. כך תוכלו לשלב צבעים, פונקציונליות ולבדוק מהו הדגם שהכי מתאים לכם במידה והמרפסת קטנה, או גדולה, או אם מדובר בגינה קטנה או גדולה. 

  • ממה מורכב מטבח חוץ בניה עצמית?
  • מטבח חוץ בניה עצמית מורכב משלושה חלקים עיקריים. הגוף, המשטח העליון, והמוצרים הנלווים. אפשר לרכוש יחידות לפי מידה, ומשם להתקדם לשאר החלקים במטבח והעיצוב. כשמדובר על מוצרים נלווים בהם משתמשים רוב מטבחי חוץ למרפסת אלו הם בעיקר תנורים, מעשנות, מקררים, כיורים, מקפיאים וכל מה שלמעשה מרכיב מטבח פנימי גם. ההבדל הוא שעל אלו להיות בעלי חומרי גלם איכותיים ועמידים. 

    חברת carne kamado היא מהמובילות בתחום המטבחים ומספקת למענכם המוצרים האיכותיים ביותר לבניית מטבחי חוץ ומטבחי פנים איכותיים וברמה גבוהה. החברה מספקת  שירות אמין, סבלני ומכיל. אחריות, תפעול מקצועי ברמה גבוהה וליווי מקצועי מהרגע הראשון.

    מטבח חוץ בניה עצמית – שאלות ותשובות

    האם יש אחריות על המוצר גם בבניה עצמית?

    בוודאי שיש אחריות. העובדה שרכשתם מטבח חוץ בניה עצמית לא מבטלת את האחריות על המוצר. אם ישנן תקלות ופגמים כמובן שיש חברה שעומדת מאחורי המטבח ומטפלת בדברים אלו. חשוב כן לוודא את סוג האחריות מול אנשי מקצוע. 

    איך נדע שהחברה ממנה רכשנו אמינה?

    לפני הכל, חשוב לקבל ביקורות חוות דעת והמלצות על החברה ממנה אתם רוכשים. רק כך תדעו באמת שהחברה מקצועית. אל תהססו גם לשוחח עם לקוחות קודמים ולקוחות הווה וכך לקבל את האינדיקציה המלאה על המקצועיות, על השירות, וגם על האחריות במידת הצורך. זה לא משנה אם אתם רוכשים מטבח חוץ מתצוגה או מטבח חוץ בניה עצמית או בהתקנה מראש. אנשי המקצוע חייבים להיות הטובים ביותר, למען הבטיחות שלכם, ושביעות הרצון שלכם.